۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲

ابراهیم‌زاده در نشست خبری:

از ذوب‌آهن دلخور نیستم اما تاریخ را نمی‌توانند عوض کنند

از ذوب‌آهن دلخور نیستم اما تاریخ را نمی‌توانند عوض کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از ذوب‌آهن دلخور نیستم اما تاریخ را نمی‌توانند عوض کنند زیرا این تیم در آسیا بسیار موفق ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت:جایگاه ذوب‌آهن و جایگاه پیکان اینجای جدول رده‌بندی نیست و مطمئن باشید که دو تیم بهتر می‌شوند.

وی افزود: ما در نیمه نخست بازی فرصت‌های خوبی داشتیم و در ابتدای نیمه دوم خوب نبودیم اما دوباره توانستیم سازماندهی کنیم؛ ذوب‌آهن توانست از فرصت‌ها استفاده کرده و به گل برسد.

سرمربی تیم پیکان درباره علت تنزل فوتبال ایران: علت‌های زیادی برای این مسئله وجود دارد اما از مهم‌ترین آنها با برنامه کار نکردن بوده و تغییرات در کار مدیریتی و کادر فنی نیز بر این مسئله تأثیرگذار است، ضمن اینکه به نظر من بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین انجام نمی‌دهند.

وی درباره اهمیت استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌ها تصریح کرد: به نظر من باید از بازیکنان جوان در فوتبال ایران بیشتر استفاده شود؛ به عنوان مثال تیم ما امروز از یک بازیکن 19 ساله جوان در تیم خود استفاده کرده و به این بازیکنان، بازی دادیم و بقیه تیم‌ها نیز باید از این مسئله استفاده کنند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا از ذوب‌آهن دلخوری دارد، گفت: از ذوب‌آهن دلخوری ندارم اما تاریخ را نمی‌توانند حذف کنند؛ ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا بوده و این به خاطر یک نفر نبوده و تلاش یک مجموعه پشت این تیم بوده است.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیمی بود که در ازبکستان و کشورهای عربی بازی‌های باکیفیتی انجام می‌داد و این چیزها را نمی‌توانیم با عنوان شانس قلمداد کنیم و کسی نمی‌تواند جایگاه ویژه ذوب‌آهن را از بین ببرد و من نیز سعی می‌کنم با اقتدار هر زمان و در هر جایی که کار می‌کنم، بهترین عملکردم را از خود نشان دهم.

سرمربی تیم پیکان تهران تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی به تیم خود اضافه کرده‌ایم و مسیری که من برای این تیم در نظر گرفته‌ام، این است که بتوانیم با ایجاد ثبات در تیم، بتوانیم آن را در لیگ برتر نگه داریم و همین‌طور در زمان‌های حساس از بازیکنان با تجربه و با کیفیت استفاده کنیم، همانطور که در این بازی نیز، عملکرد خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی داشتیم اما به دنبال جایگاهی هستیم که در شأن تیم فوتبال پیکان باشد.

وی درباره درباره کم شدن هواداران ذوب‌آهن اضافه کرد: من در این باره نمی‌توانم حرفی بزنم و بنا به دلایلی، دیگر در این باره صحبت نمی‌کند اما سیستم‌های مدیریتی برای جذب تماشاگر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 2368910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha