۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴

مجد:

نگاه تعاونی ها بایدکارآفرینانه و دانش بنیان باشد

نگاه تعاونی ها بایدکارآفرینانه و دانش بنیان باشد

دامغان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه نگاه تعاونی ها باید کارآفرینانه و دانش بنیان باشد گفت: این مهم رونق اقتصادی، پیشرفت و توسعه را در جامعه به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد در دیدار رئیس، کارشناسان اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و تعاونی های شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تعاونی ها در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال حتی سرمایه گذاری بسیار اندک، تأثیرگذار و مؤثر خواهند بود.

وی گفت: حمایت و تقویت تعاونی ها به عنوان یکی از عوامل موثر در تقویت اقتصاد مقاومتی مهم و ضروری است که باید این حمایت ها بیش از گذشته افزایش یابد.

2هزار و 500 نفر در تعاونی های دامغان اشتغال دارند

رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان دامغان نیز در این جلسه با یادآوری اینکه دو هزار و 500 نفر در تعاونی های دامغان اشتغال دارند، افزود: 11هزار و 720 نفر در این شهرستان عضو 510 شرکت تعاونی هستند.

علی اکبر مهرابی سرمایه اولیه این تعداد تعاونی در شهرستان دامغان را 51 میلیارد ریال بیان کرد و اظهار داشت: این تعاونی ها در بخش های کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: امسال 12 تعاونی جدید با سرمایه  12میلیارد و230 میلیون ریال در شهرستان دامغان به ثبت رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان دامغان همچنین به بحث سهام عدالت پرداخت و گفت: 54 هزار و 386 نفر تاکنون در دامغان برای دریافت سهام عدالت ثبت نام و سهام دریافت کردند.

در این جلسه در زمینه کمبود اعتبارات، تسهیلات و مالیات تعاونی ها بحث و بررسی شد.

کد خبر 2369212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha