۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت آیت‌الله نصیری

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت آیت‌الله نصیری

سمنان - خبرگزاری مهر: رییس‌ جمهوری در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمدتقی نصیری از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روحانی در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد تقی نصیری از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه علمیه سمنان را تسلیت گفت.

رئیس جمهور در این پیام آورده است: رحلت عالم جلیل القدر مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی نصیری موجب تالم و تاثر فراوان گردید. عمر پر برکت این شخصیت فرزانه و استاد برجسته حوزه های علمیه در صراط مستقیم الهی و عبودیت خالصانه، خدمت به مردم و تربیت شاگردان وارسته سپری شد که با کوله باری از فضایل اخلاقی و با تقدیم فرزند برومند خود در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلام عزیز به دیدار و ملاقات پروردگار خود شتافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرده است: اینجانب ضمن ارج نهادن به مجاهدت ها و خدمات خاصه آن فقید سعید در استان شهید پرور سمنان، فقدان این خدمتگزار گرانقدر اسلام و انقلاب را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه بالاخص بیت مکرم ایشان، شاگردان، علاقه مندان و همه مردم شریف آن استان تسلیت می گویم و علو مقام و منزلت معنوی ایشان را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

کد خبر 2369225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha