۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۳۳

پیام تسلیت حجت الاسلام سید رضا تقوی به مناسبت درگذشت آیت الله نصیری

پیام تسلیت حجت الاسلام سید رضا تقوی به مناسبت درگذشت آیت الله نصیری

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله نصیری از علمای استان سمنان گفت: این عالم عالیقدر همواره از مروجان اندیشه های انقلابی و از همراهان امام و رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی بعد از ظهر شنبه در پیامی خطاب به آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت الله نصیری افزود: از افتخارات این روحانی پارسا این است که فرزند عزیزش را تقدیم انقلاب و آرمانهای الهی اسلام کرد.

وی در این پیام تاکید کرد: آن فقید سعید مصداق "عالم ربانی" بود او که در طول دوران عمر پربرکتش یا از محضر بزرگان دانش و بینش و مراجع عالیقدر چون حضرت امام خمینی (ره) توشه های علمی و تقوایی برگرفت و یا خود بر کرسی تدریس و تبلیغ به تربیت شاگردان و نشر معارف دینی پرداخت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه پیام خود درگذشت آن مرحوم را به حوزه های علمیه و روحانیت، مردم، شاگردان و به ویژه خاندان شریف آن روحانی راحل تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات و برای مریدان و علاقه مندانش صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسالت کرد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله نصیری ساعت 10 صبح فردا یکشنبه از میدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

کد خبر 2369596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha