۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۵۹

محمدرضا براری:

نمی‎دانم درباره این بدشانسی چه بگویم/ تلاش می‎کنم به جهانی برسم

نمی‎دانم درباره این بدشانسی چه بگویم/ تلاش می‎کنم به جهانی برسم

محمدرضا براری که در فاصله سه روز تا اعزام به بازی‎های آسیایی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شانس حضور در این رقابتها را از دست داد، با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: تمام تلاشم را می‎کنم تا در رقابتهای جهانی بتوانم تیم ملی را همراهی کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2013 و یکی از شانس های کسب مدال کاروان ایران در بازی‎های آسیایی اینچئون گفت: از اسفند ماه گذشته در اردوهای تیم ملی حضور دارم و واقعا نمی دانم از این بدشانسی بزرگ چه بگویم. من در طول دوران فعالیتم در وزنه برداری هیچگاه چنین آسیب دیدگی نداشتم. البته فکر می کنم با توجه به عفونت گلو و استفاده بیش از حد از داروی پنی سیلین، بدنم خشک شده بود و به همین خاطر زیر وزنه آسیب پذیرتر از همیشه بود.

براری در ادامه درباره زمان بازگشت به تمرینات گفت: متخصصان بخش MRI به من گفتند نیاز به 25 روز استراحت مطلق دارم و در این مدت باید با انجام تمرینات فیزیوتراپی کم کم خودم را برای بازگشت به صحنه رقابتها آماده کنم. البته برای انجام تمرینات بدنسازی منعی ندارم اما به هیچ عنوان نباید به پاهایم فشار بیاورم. به گفته پزشکان عضله پای راست من در حدود 60 یا 70 درصد دچار پارگی شده و با کوچکترین فشار امکان دارد این پارگی به صددرصد هم برسد که در آن صورت هیچگاه به خوبی ترمیم نخواهد شد. با این حال من در این 25 روز تمام تلاشم را می‎کنم تا به رقابتهای جهانی برسم.

کد خبر 2369439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha