۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۹

ترابی زاده:

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس است

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سازمان  تجهیز و نوسازی مدارس است

زنجان -خبرگزاری مهر: معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت های اصلی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین  ترابی زاده ظهر شنبه در مراسم تودیع معارفه سازمان نوسازی مدارس افزود: امروزه کشور های توسعه یافته به دو مقوله آموزش و سلامت توجه زیادی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به امر آموزش توجه زیادی کرده است ادامه داد: اساس وجودی مسئولان درسازمان نوسازی، ارائه خدمات به آموزش و پرورش است.

معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، با بیان اینکه خیرین نقش مهمی در توسعه ساخت و مرمت فضاهای آموزشی در کشور دارند، توسعه مشارکت خیرین در نوسازی مدارش را مورد تاکید قرار داد و افزود: فعالیت خیرین بدون هیچ رابطه اداری، به آموزش و پرورش در آماده سازی مدارس یاری می کنند.

ترابی زاده با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان الگوی برجسته همراه نظام آموزش هستند، افزود:در تکمیل پروژه های دولتی،خیرین به کمک تکمیل پروژه های دولتی آمدند.

وی به مصوبات تایید شده در سال 85 اشاره کرد و افزود: در بخش فنی و مقاوم سازی مدارس اتفاقات مطلوبی طی 8 سال اخیر افتاده است.

معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، با تاکید بر معماری مدارس و توجه به بازسازی، گفت: متاسفانه امروزه در سخت افزاری و زیباسازی مدارس تلاش زیادی صورت نگرفته و مسئولان به نشاط مدارس اهمیت خاصی نمی دهند.

ترابی زاده متناسب سازی مدارس در آموزش و پرورش را یک اصل دانست و بیان داشت: امروزه یک مدارس بدون آزمایشگاه، نمازخانه و سالن ورزشی یک مدرسه ناقص محسوب می شود.

وی فضای آموزشی استان را کاملا علمی و کارشناسی دانست و اظهار کرد: استان زنجان در نوسازی مدامرس رتبه دومکشوری را کسب کرده و در ارتقا کیفی، سیر تکاملی خود را پیدا می کند.

معاونت فنی سازمان نظارت نوسازی اولویت های جدیدرا در تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت و افزود: 5 هزار و 400 پروژه نیمه تمام درسطح کشور وجوددارد که با تخصیص 80 درصد اعتبارات در تکمیل پروژه ها همکاری کرده و اقدام به انجام پروژه های جدید نکنند.

کد خبر 2369534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha