۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴

راه حل مشکل پولادی از نظر سرپرست پرسپولیس

راه حل مشکل پولادی از نظر سرپرست پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای حل مساله حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس فقط یک راه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد. اوضاع آرام است و تیم طبق برنامه کار خود را پیش می‌برد. تمرینات خوبی برنامه‌ریزی شده است تا تیم را از هر سه نظر؛ روحی، بدنی و تاکتیکی بالا بکشد.

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال این طور نیست که همه چیز یک شبه اتفاق بیفتد. سرمربی روی تیم شناخت نسبی دارد ولی شناخت کامل در تمرین و مسابقه به دست می‌آید و این خودش زمانی می‌خواهد. بالاخره نفرات را بالا و پایین می‌کنند تا ببینند هر بازیکن چه شرایط و توانایی‌هایی دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: البته در کنار این برنامه، هدف این است که در همین زمان هم بتوانیم امتیازات خوبی بگیریم و امیدواریم در بازی با راه آهن به سه امتیاز برسیم که در این صورت کار حمید درخشان کار بزرگی بوده است.

خوردبین در پایان در پاسخ به سئوالی درباره مهرداد پولادی گفت: تا جایی که می‌دانیم او با باشگاه قرارداد دارد و امیدواریم به جمع ما اضافه شود. ضمن اینکه برای حل این مساله فقط یک راه وجود دارد و آن صحبت مستقیم است. قطعا باشگاه با حساسیت خاصی این مسائل را دنبال می‌کند.

کد خبر 2370867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha