۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۳۲

سجادی مطرح کرد؛

تکواندو می‌تواند در اینچئون درخشان ظاهر شود

تکواندو می‌تواند در اینچئون درخشان ظاهر شود

معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بعد از بازدید از اردوی تیم تکواندو ابراز امیدواری کرداین رشته چون دوره های قبلی در اینچئون نیز درخشان ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصر الله سجادی عصر امروز دوشنبه با حضور در خانه تکواندو از نزدیک به تماشای تمرین اعضای تیم ملی که آماده حضور در بازی‌های آسیایی می‌شوند، نشست و با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. در این تمرین بیژن مغانلو گزارشی از نحوه آماده‌سازی تیم ملی ارائه داد و  آخرین وضعیت ملی‌پوشان را برای معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش تشریح کرد.

سجادی در خصوص تمرينات تكواندوكاران حاضر در اردوي تيم ملي گفت: تمرينات، بسيار خوب و پرانرژی برگزار شد و ملی‌پوشان از آمادگی خوبي برخوردار هستند. تكواندو جزو رشته‌هايی است كه هميشه در بازي‌های آسيايی خوش درخشيده است. مطمئنم با حمايت‌های فدراسيون تكواندو، تيم بازهم نتايج درخشاني را در اينچئون می‌گيرد.

تيم ملی كواندوی آقايان كشورمان مهيای حضور در بازی‌های آسيايي اينچئون 2014 می‌شود. این تیم تمرينات خود را در خانه تكواندو با 9 تکواندوکار زير نظر بيژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی‌اك و مهرداد يوسفی بعنوان مربی پيگيری می‌كنند.

تيم ملی تكواندو ایران با تركيب فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، مسعود حجی‌زواره، مهدی خدابخشی، یوسف كرمی و سجاد مردانی سوم مهرماه برای حضور در هفدهمين دوره بازي‌هایي آسيايی راهی اينچئون کره‌جنوبی می‌شود.

 

کد خبر 2371078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha