۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶

حجت الاسلام روحانی نیا:

حماسه دفاع مقدس ستون های نظام اسلامی را مستحکم کرد

حماسه دفاع مقدس ستون های نظام اسلامی را مستحکم کرد

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جهاد و شهادت مردمان با ايمان و مخلص اين سرزمين در جنگ تحمیلی هشت ساله، ستون‌هاي نظام اسلامي را مستحکم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا صبح پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس با نکوداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهاي بي‌نهايتي را براي ملت ايران به ارمغان آورد و لازم است از این حماسه حفاظت و پاسداری شود.

وی با بیان این که جهاد و شهادت مردمان با ايمان و مخلص اين سرزمين در جنگ تحمیلی هشت ساله، ستون‌هاي نظام اسلامي را مستحکم کرد، اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نه به عنوان یک بزرگداشت صرف یادآوری خاطرات بلکه محملی برای بارور ساختن جریان و مرامی است که حالا دیگر به شالوده اساسی نظام جمهوری اسامی ایران تبدیل شده است.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا بتوانیم گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را به نسل حاضر معرفی کنیم و قدردانی بسیار اندکی از جانبازی های آن بزرگان رفته و جانبازان حاضر در صحنه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام روحانی نیا گفت: هشت سال دفاع و مقاومت خستگی ناپذیر نظام اسلامی در برابر رژیم بعث، از بزرگ ترین حوادث تاریخی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این که این جنگ، در جنگ تاریخی دو جبهه کفر و اسلام ریشه داشت، اضافه کرد: دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که می توان سالیان طولانی در برابر تمامی قدرت ها و ابرقدرت ها ایستادگی کرد اما هیچ گاه در برابر ستمگران کمر خم نکرد.

وی در پایان با تأکید بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان های مختلف خراسان شمالی، تصریح کرد: حفظ ارزش های دفاع مقدس، در واقع حفظ ارزش های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای این سرزمین  است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سی و یکم شهریور تا هفتم مهر ماه که هفته آغازین جنگ تحمیلی هشت ساله محسوب می شود؛ در تقویم کشور به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

کد خبر 2372639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha