۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۴

منصور ابراهیم‌زاده:

پیشرفت بازیکنانم قابل تحسین است/ با جایگاه واقعی پیکان فاصله داریم

پیشرفت بازیکنانم قابل تحسین است/ با جایگاه واقعی پیکان فاصله داریم

سرمربی پیکان تهران با بیان اینکه پیشرفت بازیکنانم در چند هفته اخیر در لیگ برتر قابل تقدیر بوده است، گفت: با جایگاه واقعی پیکان فاصله داریم و جایگاه واقعی تیم بالاتر از این جایی است که الان در آن قرار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: از نتایج تیم راضی نیستیم چون بازیکنانم در چند هفته اخیر ،پیشرفت زیادی کرده اند و تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند و من که در کنار آنها زندگی می کنم، کاملا این پیشرفت را حس کردم.

ابراهیم‌زاده خاطر نشان کرد: در بازی‌های اخیرمان تلاش بسیاری داشته‌ایم و توانسته‌ایم موفق هم باشیم و اگر فردا شرایط چه عادی باشد و چه غیرعادی، ما باید پیروز میدان باشیم.

سرمربی پیکان تهران تاکید کرد: اگر تیر دروازه در هفته‌های اخیر با ما مهربان نبود، امیدوار هستم در این بازی مقابل ملوان طول دروازه با ما مهربان باشد.

وی جایگاه پیکان در حال حاضر را خوب توصیف نکرد و گفت: واقعیت این است که جایگاه تیم پیکان این جایی که در آن قرار دارد، نیست. با تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند و برای موفقیت می جنگند، جایگاه ما بالاتر از جایگاه حال حاضر تیم است.

ابراهیم‌زاده در خصوص شناختش از تیم ملوان اضافه کرد: بهتر است من به جای اینکه راجع‌به ملوان صحبت کنم، در خصوص تیمم صحبت کنم، اما در مورد ملوان می‌توانم بگویم که این تیم از قدمت بالایی برخوردار است و طرفداران بی‌شماری دارد.

سرمربی تیم پیکان تهران در پاسخ به این سوال که آیا در پیکان آرامش وجود دارد یا خیر بیان کرد: از ابتدای فصل در این تیم آرامش وجود داشته و اصلا مشکلی در پیکان وجود ندارد و تنها مشکل ما این است که بتوانیم نتایج خوبی را در دیدارهای آینده بگیریم.

ابراهیم‌زاده در پایان و در خصوص محرومین و مصدومین تیم پیکان خاطر نشان کرد: مصدومین ما سیدعلی حسینی و میلاد نوری هستند که وضعیت نوری امشب مشخص خواهد شد و برای این دیدار محروم هم نداریم.

کد خبر 2372855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha