۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۳۳

هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

گسترش فولاد با پیروزی برابر ذوب آهن خود را از ته جدول جدا کرد/ بازی باخته در وقت های اضافی به برد تبدیل شد

گسترش فولاد با پیروزی برابر ذوب آهن خود را از ته جدول جدا کرد/ بازی باخته در وقت های اضافی به برد تبدیل شد

تبریز – خبرگزاری مهر: دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی آبی پوشان تبریزی به پایان رسید تا گسترش فولاد خود را از ته جدول جدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی در حالی از ساعت 17 عصر جمعه و با استقبال پانصد نفری تماشاگران تبریزی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد آغاز شد که گسترش فولادی ها توانستند با نتیجه 3 بر 2 حریف اصفهانی خود را شکست دهند.

جابر انصاری در همان دقایق اول بازی و در دقیقه دوم موفق شد دروازه تیم اصفهانی را باز کند، این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا بود تا اینکه در دقیقه 51 مهدي رجب زاده گل تساوی ذوب آهن را به ثمر رساند و مسعود حسن زاده بازیکن ذوب آهن نیز 10 دقیقه بعد گل دیگر تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و با شروع وقت های اضافی بازیکنان گسترش فولاد با تمام قوا به دروازه حریف حمله کردند و در دقیقه 92 جابر انصاري کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 96 نیز مهرداد بایرامی گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا گسترش فولاد بازی باخته در وقت های اضافی را به برد تبدیل کند.

تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با این برد 10 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد و ذوب اهن اصفهان نیز با همان هفت امتیاز در جایگاه 13 جدول باقی ماند.

کد خبر 2373239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha