۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۵۲

کورش برمک:

اولتیماتومی دریافت نکرده‎ایم/ داور اشتباه داشت

 اولتیماتومی دریافت نکرده‎ایم/ داور اشتباه داشت

مربی تیم گسترش فولاد تبریز با ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت این تیم در هفته‎های آتی لیگ برتر گفت: هیچ اولتیماتومی قبل از این بازی به کادر فنی داده نشده بود و ما همچنان از حمایت مدیریت باشگاه برخورداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش برمک در نشست خبری پس از بازی تیم‎های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید از حمایت مدیریت باشگاه و شخص آقای سمندر و از کادر فنی تیم تشکر کنم و باید بگویم که هیچ اولتیماتومی برای کادر فنی در کار نبوده است. همچنین از خبرنگاران و رسانه‎ها می‎خواهم که ما را در گسترش فولاد تنها نگذارند.

وی درخصوص بازی گفت: باید بگویم که داوری در به ثمر رسیدن گل های تیم ذوب آهن تاثیرگذار بود. داور در صحنه ای که باید به سود تیم ذوب آهن پنالتی می‌گرفت اشتباه کرد و نگرفت و در صحنه ای هم که در نیمه دوم خطای بازیکن گسترش فولاد را به نشانه پنالتی اعلام کرد آن صحنه هم خطا نبود. روی گل دوم ذوب آهن هم توپی که به سود ما به اوت رفته بود داور به اشتباه به ذوب آهنی‎ها داد تا آنها صاحب گل دوم شوند.

برمک گفت: در مجموع خدا را شکر می کنیم که توانستیم امتیاز بازی را بگیریم. اتفاقی که امروز در ورزشگاه خانگی افتاد در همه شهرهای کشور رخ می‎دهد چراکه هواداران از تیمشان برد می‎خواهند و حق دارند که علیه کادر فنی شعار دهند.

مربی تیم گسترش فولاد ادامه داد: ما چند بازیکن مصدوم برای این بازی داشتیم اما دیگر نفرات خود را برای مصاف با ذوب آهن آماده کرده بودند.

وی افزود: با این برد روند رو به رشد خود را آغاز کردیم و امیدواریم که این روند همچنان ادامه پیدا کند.

برمک درخصوص گریه کردن مهدی تارتار در رختکن عنوان کرد: تارتار به این دلیل گریه کرد که امروز موضوع مرگ و زندگی روی نیمکت وجود داشت. ما فشار زیادی را متحمل شدیم و اگر بازی را نمی‎بردیم و حتی مساوی می‌کردیم کارمان سخت می‎شد.

تیم گسترش فولاد تبریز در دیدار خانگی برابر ذوب آهن اصفهان از چارچوب بازی های هفته نهم لیگ برتر توانست با دو گل دیرهنگام با نتیجه 3 بر 2 صاحب پیروزی شود.

کد خبر 2373245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha