۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

آرشام میرزایی:

می‌خواهیم در اینچئون رکورد بزنیم

می‌خواهیم در اینچئون رکورد بزنیم

شناگر ملی پوش ایران در بازی‌های آسیایی گفت: نه تنها من بلکه بقیه شناگران تیم ملی نیز سعی می کنند در اینچئون رکورد بزنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرشام میرزایی اظهار کرد: ما تمرینات خود را از زمستان سال قبل شروع کردیم. هر چند اول معلوم نبود که به بازی‎ها اعزام می‎شویم ولی باز هم تمرینات خود را با جدیت ادامه دادیم. یک اردوی برون مرزی در مجارستان داشتیم که خیلی در  شناخت نقاط ضعف و پیشرفت ما موثر بود. چون هم آب و هوا و هم شرایط تمرینی و مسابقه ای  با ایران فرق داشت.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک یک ماه است که تمرینات ما بیشتر سرعتی و مربوط به آمادگی قبل از مسابقه است. به نظر من شرایط ما خیلی خوب است چون اولین بار است که یک دوره آمادگی شش ماهه را برای شرکت در مسابقات پشت سر گذاشتیم.

ملی پوش شنای ایران عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب انتظاری را که خودمان و کادر فنی دارند، برآورده کنیم. مربیان تیم ملی خیلی زحمت کشیدند. هم مربیان و هم بازیکنان در این چند ماه تمرین از خانواده خود دور بودند.

وی تاکید کرد: امیدوارم بعد از بازی های آسیایی نیز این روند حمایتی و رو به جلو  ادامه داشته باشد. انتظارم این است که همین روال ادامه یابد.

میرزایی با ارزیابی آمادگی ملی پوشان شناگر گفت: با آمادگی کاملی که شناگران دارند به امید خدا چند رکورد ملی جا به جا می‎شود. من در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال و چند ماده تیمی مسابقه می دهم. تمام تلاشم این است که رکورد بزنم. نه تنها من بلکه بقیه شناگران تیم نیز سعی می کنند رکورد بزنند و بهترین عملکرد را داشته باشند در رشته های تیمی تمام سعی ما این است که به فینال برویم.

وی در پایان گفت: همه مردم ما را دعا کنند. ما نماینده مردم و کشورمان هستیم. انشالله بتوانیم همه را سرافراز کنیم.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2373492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha