۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

محمد رضایی: کارم خیلی سخت بود

محمد رضایی: کارم خیلی سخت بود

شمشیرباز اسلحه اپه ایران بعد از حذف شدن در مرحله یک شانزدهم نهایی بازی های آسیایی اینچئون گفت: کار سختی داشتم و تا به اینجای کار همه حریفانم را در دیدارهای نفس گیر شکست دادم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، محمد رضایی با اشاره به کار سخت خود رد مرحله یک شانزدهم نهایی بازی های آسیایی اینچئون گفت: متاسفانه مسابقات شمشیربازی تک حذفی است و ورزشکاران با یک باخت از دور رقابت ها حذف می شوند. خیلی تلاش کردم تا بتوانم از این مرحله بالا بیایم اما واقعا حریف شمشیرباز ژاپنی نشدم.متاسفانه دو وقت اول را از دست دادم و وقتی می خواستم در وقت سوم امتیاز بگیرم موفق نشدم چون خیلی از رقیبم عقب بودم.

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی هم تنها یک باخت داشتم که آن هم به حریفی از ژاپن بود. اصلا با تکنینک های این دو شمشیرباز آشنا نبودم. سطح مسابقات شمشیربازی بازی های  آسیایی واقعا خیلی بالا رفته است. همه قهرمانان بنام دنیا و المپیک از آسیا هستند.

رضایی در خصوص رقابت های تیمی اسلحه اپه یادآور شد: متاسفانه علی یعقوبیان در دیدارهای انفرادی خوب نتیجه نگرفت و همین عملکرد او در قرعه کشی ما تاثیر دارد و مطمئنا با رقبای سرسختی روبه رو خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2373752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha