۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۵۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

ماچک: خوشحالم کویت را بردیم/ سرمربی کویت: بسیار ناراحتم

ماچک: خوشحالم کویت را بردیم/ سرمربی کویت: بسیار ناراحتم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در نیمه اول بازی با کویت نرمال نبودیم ولی در نیمه دوم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشتیم و پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر از اینچئون، ماچک پس از پایان بازی و برد تیم ملی هندبال ایران برابر کویت اظهار کرد: نیمه اول خوب ظاهر نشدیم آن‌هم بخاطر اینکه نرمال نبودیم. از آنجاییکه بازی صبح بود، کمی طول کشید تا بازیکنان خود را در زمین پیدا کنند.

وی افزود: از طرفی هم از دیروز تا به امروز زمان کافی برای تمرین و استراحت نداشتیم اما به هر حال در نیمه دوم توانستیم بازی خود را به نمایش بگذاریم و خوشحال هستم که این نبرد را برنده شدیم. از عملکرد بازیکنانم هم راضی هستم.

ماچک درباره حریف بعدی هم گفت: هنوز حریف‌مان در مرحله بعد مشخص نیست و نمی‌توانم الان نظری بدهم. امیدوارم که در مرحله بعد هم بتوانیم خوب ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی کویت که از باخت برابر ایران بسیار ناراحت بود فقط به گفتن یک جمله بسنده کرد. وی گفت: چه بگویم؟ ایران برنده شد دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند!

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2374889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha