۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰

مقیمی:

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ  ایران است

اراک-خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی دفاع مقدس را نقطه عطف تاریخ حماسه سیاسی و مذهبی ایران دانست و گفت: دفاع مقدس به بهای رشادت و جانفشانی زنان و مردان ایثارگر به پیروزی رسید،

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی، صبح دوشنبه در مراسم رژه یگان های مسلح استان مرکزی افزود: ملت ایران از کوچک و بزرگ و زن و مرد تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از این مرز و بوم پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه شهدا جوانان پاک سرشتی بودند که با ایثار و فداکاری حماسه ای ماندگار خلق کرند، گفت: آنان وظیفه خطیر جهاد در راه خدا را قبول کرده و با شهامت، شهادت را نصیب خود کردند.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آگاه کردن اقشار جامعه از توطئه های دشمن و ایستادگی ملت ایران در دفاع از ایران است، اضافه کرد: پایداری جوانان غیور ایران اسلامی برگ زرینی برای تاریخ ایران رغم زد.

مقیمی با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه شهادت و جهاد در راه خدا است که مجاهدان با تاسی از امام و شهداء انقلاب تصویر زیبایی از جهاد و پیروزی به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ دفاع مقدس، جهاد، ایثار و شهادت به عنوان بهترین سرمایه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرمایه ملت ایران و نتیجه عظم و اراده ملت غیور ایران است، تصریح کرد: ایران اسلامی همواره از سوی دشمنان مورد تهاجم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اکنون هسته ای است.

استاندار مرکزی ادامه داد: ملت ایران در این عرصه نیز همچون گذشته با اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کرده تا با مجاهدت به سمت تعالی گام برداریم.

مخالفت آمریکا با داعش پذیرفته نیست

مقیمی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف با ایمان و تقوا در جبهه ها حضور داشتند، گفت: ملت ایران با قدرت ایمان و تقوا در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرده و امروز نیز همچون گذشته پیروز میدان می شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در ابتدا خود را خالق داعش می دانست، افزود: امروز آمریکا خود را مخالف داعش می داند و این مخالفت از سوی ملت های مسلمان و غیرمسلمان با توجه به جنایت های داعش پذیرفته نیست.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران باید تهمیدات جدیدی برای مقابله با دشمن بیاندیشند، تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد و اقتصاد مقاومتی و حفظ اقتدار پیروزی از آن ملت ایران است.

فتنه های دشمنان آب در هاون کوبیدن است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، در این رژه، با بیان اینکه دشمنان از 1400 سال پیش و به اندازه عمر اسلام در صدد براندازی و مخالفت با نظام اسلام هستد، گفت: با آگاهی و بصیرت مردم در اعصار گوناگون این دشمنان کور دل به نتیجه مطلوب خود نرسیدند.

سردار مهدی صدیقی با تاکید بر اینکه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر جنگ سخت دشمن ایستادگی کرده و از ذره ذره خاک ایران دفاع کردند، اضافه کرد: امروز هم با وجود جنگ نرم و تلاش های پی در پی دشمنان ملت ایران آگاهانه در برابر آنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز دشمنان با سلاح های گوناگون در کمین فرد فرد ملت ایران هستند، اظهار کرد: دشمنان باید آگاه باشند که مردم این خاک با سلاح ایمان و تقوای الهی به میدان نبرد می روند و هموار پیروز هستند.

سپاه و بسیج به میدان آمدند تا نشان دهند توطئه های دشمن پوچ است

صدیقی با اشاره به فتنه های گوناگون دشمن با صلاح های شیمیایی و هسته ای، تصریح کرد: امروز سپاه و بسیج به میدان آمدند تا به دشمن نشان دهند که توطئه ها از هر شکل و با هر سلاحی درمقابل ایمان و توکل به خدا قدرتی پوچ است.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، سپاه، پدافند هوایی، پادگان مالک اشتر و مرکز آموزش ناجا با رژه و انجام حرکات نمایشی و رزمی قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 2375114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha