گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

عبادی: مهم گرفتن مدال طلای بازی‌های آسیایی است نه رکوردشکنی 

عبادی: مهم گرفتن مدال طلای بازی‌های آسیایی است نه رکوردشکنی 

نماینده تیر و کمان ایران در بخش کامپوند اعلام کرد رکوردشکنی برایش مهم نیست بلکه زمانی خوشحال می‌شود که مدال طلا کسب کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اسماعیل عبادی که با 710 امتیاز توانست در مرحله مقدماتی تیر و کمان بازی‌های آسیایی رکورد کامپوند آسیا را بشکند، در این خصوص ضمن بیان مطلب فوق گفت: رقابت خوب و نزدیکی بود و این نشان می‌داد سطح مسابقات خیلی بالاست.

وی درباره رکورد شکنی‌اش خاطرنشان کرد: رکوردشکنی من زیاد مهم نیست. خوشحالی واقعی زمانی است که بتوانم مدال طلا را برگردن بیندازم.

نماینده تیر و کمان ایران همچنین گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا در بازی‌های اسیایی دل مردم را شاد کنم و روی سکو قرار بگیرم. تمام ورزشکاران به دنبال چنین موضوعی هستند و امیدوارم بتوانند به این هدف خودم برسند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

کد خبر 2375616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha