۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

صعود ایران به رده هشتم جدول توزیع مدال ها/ فاصله چین با میزبان زیاد شد

صعود ایران به رده هشتم جدول توزیع مدال ها/ فاصله چین با میزبان زیاد شد

کاروان ورزش ایران در پایان پنجمین روز از هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با کسب 10 مدال طلا، نقره و برنز به جایگاه هشتم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد. کاروان چین نیز در ادامه یکه تازی خود در بازیهای آسیایی فاصله اش با میزبان بازیها را بیشتر کرد و دو برابر کره جنوبی مدال طلا گرفت!

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون کره جنوبی، در مسابقاتی که روز چهارشنبه برگزار شد محسن محمدسیفی در رقابت های ووشو موفق شد دومین مدال طلای کاروان ورزش ایران را برگردن بیاویزد. ووشو موفقیت های دیگری هم داشت و سه مدال دیگر هم گرفت.

در رقابت های وزنه برداری هم کیانوش رستمی که تا حرکت آخر مدال طلایش قطعی شده بود، مغلوب حرکت خیرکننده وزنه بردار چینی شد و به مدال نقره بسنده کرد. ضمن اینکه رسول تقیان هم نتوانست مدال برنز خود را حفظ کند و این وزنه بردار چینی او را به رده چهارم فرستاد.

در پایان رقابت های روز چهارم کاروان ورزش ایران با کسب 2 مدال طلا، 6 مدال نقره و 2 مدال برنز در جایگاه هشتم قرار گرفت. چین با 54 مدال طلا، 30 نقره و 26 برنز در صدر جدول رده بندی توزیع مدال ها قرار دارد. کره جنوبی با 26 مدال طلا، 23 نقره و 23 برنز در رده دوم ایستاده است و ژاپن در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 2377153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha