۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲

هفت طرح گازرسانی در بردخون به بهره‌برداری رسید

هفت طرح گازرسانی در بردخون به بهره‌برداری رسید

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: هفت طرح گازرسانی در بردخون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس حسینی صبح پنجشنبه در آئین گازرسانی به منطقه بردخون شهرستان دیر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه شبکه‌های گازرسانی در سطح استان بوشهر صوت گرفته است و شاهد توسعه شتابان در این بخش هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای گازرسانی به منطقه بردخون، اضافه کرد: شهرها و روستاهای بسیار زیادی در سال‌های اخیر گازرسانی شده‌اند که تعداد 33 شهر استان بوشهر هم‌اکنون  گازدار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر به توسعه گازرسانی در شهرستان دیر نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهرستان دیر دارای پنج شهر است که همه این شهرها شامل دیر، بردخون، آبدان، دوراهک و بردستان از شبکه گازرسانی برخوردار هستند.

بهره‌مندی 78 درصد مناطق روستایی شهرستان دیر از نعمت گاز

وی همچنین به برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت گرفته برای گازرسانی به روستاهای استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: 42 درصد جمعیت روستایی در سطح استان بوشهر از گاز برخوردار هستند.

حسینی با اشاره به بهره‌مندی 78 درصد مناطق روستایی شهرستان دیر از نعمت گاز طبیعی، تصریح کرد: علاوه بر شهر بردخون، عملیات گازرسانی به شش شهر این بخش نیز انجام شد که این روستاها شامل بردخون کهنه، سجادیه، شهنیا، آبکش، کناری و وحدت‌‌‌آباد هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به هزینه بیش از 110 میلیارد ریالی برای تکمیل گازرسانی به منطقه بردخون، تصریح کرد: در راستای تکمیل این پروژه و در تامین به موقع اعتبارات آن، استاندار بوشهر همکاری و همراهی خوبی داشتند.
 

کد خبر 2377394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha