۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳

جمشیدی:

50 زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر احداث می‌شود

50 زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر احداث می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:50 زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمشیدی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان بردخون شهرستان دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ایام یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس است که لازم همواره قدردان شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار است و امنیت کنونی کشور را مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم و باید قدر خانواده‌های شهدا را بدانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فضاهای ورزشی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: از همه توان و ظرفیت‌های موجود در استان در این راستا استفاده خواهیم کرد.

اجرای زمین‌های ورزشی در سطح روستاهای استان بوشهر

وی اجرای زمین‌های ورزشی در سطح روستاهای استان بوشهر را اقداماتی بسیار خوب برای کاهش مشکلات روستاها عنوان کرد و بیان داشت: استاندار بوشهر تاکید ویژه‌ای بر لزوم توسعه فضاهای ورزشی در سطح روستاهای استان بوشهر دارد.

جمشیدی در ادامه خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون با تدابیر استاندار بوشهر حدود 50 زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر اجرایی شده که در روستای شهنیای بردخون نیز یک زمین چمن مصنوعی مجهز احداث می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات منطقه بردخون شهرستان دیر، تصریح کرد: احداث سالن ورزشی در منطقه بردخون نیز از برنامه‌های این اداره کل است.

کد خبر 2377459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha