۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

کواچ: کره‌ای‌ها توپ مسابقه را عوض کردند/ می‌دانم که همه از ما طلا می‌خواهند

کواچ: کره‌ای‌ها توپ مسابقه را عوض کردند/ می‌دانم که همه از ما طلا می‌خواهند

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی برابر هنگ‌کنگ گفت: این برای نخستین بار بود که شاگردانش با چنین توپ‌هایی بازی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اسلوبودان کواچ پس از برتری 3 بر صفر تیم ملی والیبال کشورمان مقابل هنگ‌کنگ گفت: وقتی که خسته هستید و انگیزه هم نداشته باشید بازی کردن سخت می‌شود اما باید به این تیم انگیزه داد تا بازی‌های آسیایی هم متل تورنمنت‌های قبلی به خوبی تمام کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: می‎دانم که ایران در این رقابتها مدال طلا ندارد و قهرمانی در این مسابقات هم برای مردم و هم برای کمیته المپیک مهم است ما هم باید سعی کنیم تا نتایج خوب مان را تکرار کنیم.

سرمربی تیم کشورمان در پایان با گله‌مندی از توپ مسابقات تصریح کرد: کره‌ای‌ها توپ بازی ها را عوض کرده‌اند برای اولین بار است که با چنین توپی بازی می‌کنیم باید سعی کنیم با تمرین در روزهای آینده به توپ‌های جدید عادت کنیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2377482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha