۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۳

ایراندوست مطرح کرد:

بدشانسی مانع پیروزی ملوان شد

بدشانسی مانع پیروزی ملوان شد

سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از تساوی خانگی این تیم برابر گسترش فولاد تبریز گفت: بزرگترین مشکل ما در این بازی بدشانسی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت ایراندوست پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال ملوان مقابل گسترش فولاد که امروز در ورزشگاه تختی انزلی حاصل شد، اظهار کرد: فکر می کنم بازی خوب و پر هیجانی بود.دو تیم بازی زیبایی را ارائه دادند و تماشاگران شاهد یک نبرد کاملا جذاب بودند.

وی در ادامه با تمجید از عملکرد شاگردانش خاطر نشان کرد: شاگردان من هر چه در توان داشتند را ارائه کردند.بعد از دریافت گل تلاش کردیم تا گل دوم را هم بزنیم و پیروز از زمین بیرون بیائیم. ما در دقیقه نود صاحب یک موقعیت عالی شدیم که تنها بدشانسی موجب شد توپ عوض تور دروازه، تیر را بلرزاند.

سرمربی ملوان در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: ما در جلسه قبل از بازی به بازیکن ها شرح وظایفشان را گفته بودیم. فکر می کردیم مثل بازی مقابل پرسپولیس، سپاهان و پیکان می توانیم نمایش خوبی را ارائه دهیم اما متاسفانه اینچنین نشد و دریافت گل اول برنامه های ما را خراب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل ملوان کمبود بازیکن است،گفت: خودمان هم به این نتیجه رسیدیم که محتاج تقویت در چند خط هستیم. از این رو با مالک تیم حرف زدم 3 تا 5 بازیکن بگیریم. امیدوارم که در این کار موفق عمل کنیم.

وی در مورد مصدومیت بازیکنانش نیز خاطرنشان کرد: چند بازیکن ما آسیب دیده بودند. محسن یوسفی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود اما مجبور شدیم از او در نیمه دوم استفاده کنیم. تعویض بعدی ما هم به خاطر مصدومیت بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد ناراحتی مازیار زارع که قصد داشت به خاطر شعار هواداران ملوان زمین بازی را ترک کند، گفت: شما بهتر است خودتان را جای زارع بگذارید.من از هواداران ملوان درخواست کردم که نود دقیقه تیم را تشویق کنند و اگر نتیجه نگرفتیم آن موقع شعار علیه من بدهند اما متاسفانه اواسط بازی تماشاگران ما حرف‌هایی را زدند که کاپیتان ما عصبی شد.

وی افزود:هر بازیکن توان خاصی را دارد ممکن است ناراحت شود.ما  از زارع خواهش کردیم به بازی برگردد و خوشبختانه توانست گل تساوی ما را هم به ثمر برساند.

ایراندوست در پایان گفت: مازیار زارع با توجه به فشاری که به خاطر نتایج ما به روی دوش می‌کشد محتاج ریکاوری روحی است که امیدوارم با بازیابی توان گذشته اش در ادامه مسیر ما را همراهی کند.

کد خبر 2377636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha