۳ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۰

حمید درخشان:

می‌دانستیم بازیکنانم از نظر بدنی افت می‌کنند/ از کسب سه امتیاز خوشحالم

می‌دانستیم بازیکنانم از نظر بدنی افت می‌کنند/ از کسب سه امتیاز خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش برابر استقلال صنعتی گفت: بازیکنانم با اینکه از نظر بدنی دچار افت می شوند اما عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از پیروزی 2 بر یک پنجشنبه شب تیمش برابر استقلال صنعتی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. البته باید از عملکرد تیم استقلال صنعتی هم به نیکی یاد کنیم که تیم تاکتیکی بود و بازی منطقی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه تیمش هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است و شناخت خوبی از تیم استقلال صنعتی خوزستان داشته خاطرنشان کرد: می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و به همین خاطر خوب تمرین کردیم. بازیکنانم هم خیلی خوب کار کردند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

وی در مورد انتقاداتی که سرمربی تیم استقلال صنعتی از داور داشته است گفت: من نمی توانم در مورد داوری نظر بدهم. نظر آقای ویسی هم محترم است اما من در مورد مسائل فنی صحبت نمی کنم. همه داوران برای بنده محترم هستند و در مورد عملکرد آنها اظهار نظر نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مجددا از عملکرد بازیکنانش به نیکی یاد کرد و گفت: ما چون فشار زیادی را به بازیکنان آورده بودیم می دانستیم که آنها از نظر بدنی با مشکل مواجه خواهند شد. با این حال آنها توانستند بازی را کنترل کنند و سه امتیاز را بگیرند.

حمید درخشان در مورد اینکه گفته می شود شما سه بازی آسان را پشت سرگذاشته اید گفت: هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست و همه قوی هستند. بهتر است اینطور بگویم که این بازیها برای ما سخت بود و بازی با تیم های مدعی سخت تر است. ما باید در سه پست برای نیم فصل بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور علی کریمی در تیم ملی و پذیرفتن دستیاری کی روش گفت: خوشحال شدم کریمی دستیار کی روش شده است. او می تواند با تجربه ای که دارد از هر نظر برای تیم ملی مفید باشد.

کد خبر 2377647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha