۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

سلیمی: مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/ در حرکت سوم ریسک نکردم

سلیمی: مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/ در حرکت سوم ریسک نکردم

قویترین مرد جهان و دارنده مدال طلای هفدهمین دوره بازیهای آسیایی گفت: این مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنم و امیدوارم مدال طلایم به آنها چسبیده باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلای بازیهای آسیایی در دسته فوق سنگین وزنه برداری گفت: خدا به من کمک کرد تا بتوانم نتیجه زحماتم را بگیرم و رکورد بازیها را هم جابجا کردم. تا به حال به مجموع 465 کیلوگرم نرسیده بودم. از این بابت خشحالم که توانستم به این رکورد برسم و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم در رقابت های جهانی بهتر باشم.

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در مورد انصرافش از زدن وزنه سوم در حرکت دو ضرب گفت: وزنه های سنگین ریسک بالایی دارند و از آنجایی که باید کمتر از 50 روز دیگر در مسابقات جهانی شرکت کنم این ریسک را انجام ندادم تا با حفظ آمادگی بتوانم در مسابقات جهانی وزنه های سنگین تری را بزنم.

بهداد سلیمی در واکنش به انتقادات نسبت به نتایج دیگر وزنه‌برداران ایران گفت: انتظارات همه از وزنه‌برداران بیش از اینها بود اما همه تلاش خود را کردند. سطح بازی‌های آسیایی خیلی بالا بود و در همه وزن‌ها رکورد بازی‌ها جابجا شد. امیدوارم بچه‌ها با تمرین مضاعف در مسابقات جهانی موفق باشند.

کد خبر 2377969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha