۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۰

حجت الاسلام حسینی:

سرکوب داعش از سوی آمریکا یک دروغ بزرگ است

سرکوب داعش از سوی آمریکا یک دروغ بزرگ است

رفسنجان – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: سرکوب داعش از سوی آمریکا یک دروغ بزرگ است و به طور قطع این دروغگو در عمل متفاوت عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان، با تبریک سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: تنها شوهری با شایستگی ها و سوابق درخشان امیرالمومنین(ع) شایسته مقام با عظمت فاطمه(س) بود. با این ازداواج دو دریای نبوت و امامت با هم یکی شد که نتیجه آن دو گوهر گرانبها امام حسین(ع) و امام حسن(ع) بود که افتخار عالم هستند.

وی افزود: الگوبرداری از ازواج ساده و به دور هر گونه تجملات و تشریفات حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برای مسلمانان لازم است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب عمده موانع ازدواج موانع فرهنگی است، این موانع عادت ها، تفاخرها و چشم و هم چشمی ها هستند که مانع کار می شوند.

وی تصریح کرد: در گذشته مجالس عروسی بسیار آسان برگزار می شد اما امروز شاهد تجملات و دردسرهای فراوان در این امر هستیم که دست و پای مردم را بسته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش موثر مردم و خیرین در کنار دولت در روان ساختن ازداج، خاطرنشان کرد: همه باید چاره اندیشی کنند تا زمینه ازواج آسان جوانان فراهم شود تا جامعه به مفاسد و آسیبهای اجتماعی دچار نشود.

امام جمعه موقت رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خیمه شب بازی آمریکا برای نابودی گروه تروریستی داعش، تأکید کرد: داستان داعش امروز همچون حضور طالبان در افغانستان است، داعش همانند طالبان ساخته دست خود آمریکا است. سرکوب داعش از سوی آمریکا یک دروغ بزرگ است و به طور قطع این دروغگو در عمل متفاوت عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: آمریکا هیچ ارزشی برای امنیت جوامع قائل نیست و دغدغه اصلی آن سلطه بر جهان و ایجاد دهکده جهانی با حاکمیت خود است.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب مردم یمن نمونه ای از از بیداری مسلمانان است که با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و مقاومت، انقلاب خود را از انحصار غربی ها بیرون آوردند.

امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نخست نماز جمعه نیز با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ما سفر مهم آخرت را در پیش داریم و در این راه احتیاج به زاد و توشه ای داریم که به فرموده قرآن کریم بهترین توشه تقوا و انجام واجبات است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی الحجه دهه اول آن را یکی از بهترین دهه ها دانست و گفت: اگر این ماه مقدس شمرده می شود به واسطه ی وقایعی است که در این ماه قرار دارند.

وی با بیان اینکه عظمت و اقتدار اسلام در مناسک حج دیده می شود، یادآور شد: حج یکی از ارکان اسلام است که در ماه ذی الحجه قرار گرفته است، و در این ایام میلیون ها انسان به اعمال و مناسک حج می پردازند.

کد خبر 2377974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha