۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۵

حواشی دیدار استقلال و ذوب‌آهن؛

سکوی استقلالی‌ها پر شد/ نیمکت‌نشینی مسلمان و محمدباقر صادقی

سکوی استقلالی‌ها پر شد/ نیمکت‌نشینی مسلمان و محمدباقر صادقی

اصفهان – خبرگزاری مهر: سکوهای اختصاص یافته به هواداران تیم استقلال تهران برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، یک ساعت مانده به آغاز دیدار دو تیم، پر شد.

به گزارش خبرنگارمهر، در شرایطی که دیدار استقلال و ذوب‌آهن یکی از دیدارهای حساس هفته دهم لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود، تماشاگران دو تیم استقبال چندانی از این بازی به عمل نیاورده‌اند.

نزدیک به یک ساعت مانده به آغاز این بازی تنها سه هزار و پانصد هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد تنها هزار تماشاگر، برای تشویق ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا کرده‌اند.

سکوهای تماشاگران ذوب‌آهن هنوز پر نشده اما سکوهای استقلالی‌ها پر شده و بقیه تماشاگران این تیم تهرانی، مشغول استقرار در چمن پشت دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر اصفهان هستند.

باشگاه اصفهانی یاد و خاطره دفاع مقدس را با بنرها و المان‌هایی که در جای‌جای ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب شده، گرامی داشته شده است.

غیبت محمدباقر صادقی در ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار مقابل استقلال از نکات جالب این بازی به شمار می‌رود؛ وی در گل‌های خورده دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن به شدت مورد نقد کارشناسان قرار گرفته بود.

محسن مسلمان، بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن که همراه با تیم ملی امید در اردوی اینچئون حضور داشت، پیش از آغاز مسابقه به اصفهان رسیده بود اما از سوی گل‌محمدی در ترکیب اصلی ذوب‌آهن قرار نگرفت.

تشویق محمدباقر صادقی، دروازه‌بان نیمکت‌نشین ذوب‌آهن از نکات جالب توجه این مسابقه به شمار می‌رود.

ماجدی، محمود فکری و دیگر اعضای کادر فنی استقلال پیش از شروع رسمی دیدار با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

 

کد خبر 2378002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha