۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۹

حواشی دیدار ذوب‌آهن و استقلال؛

اعتراض قلعه‌نویی به بازیکنان/ استقلال بازی جوانمردانه را رعایت نکرد!

اعتراض قلعه‌نویی به بازیکنان/ استقلال بازی جوانمردانه را رعایت نکرد!

اصفهان – خبرگزاری مهر: اعتراضات امیر قلعه‌نویی به عملکرد بازیکنان تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن از ابتدای بازی شروع شد و بلافاصله بعد از اعتراضات او نیز تیم استقلال روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن در ابتدای بازی با چفیه و بنر دفاع مقدس وارد زمین مسابقه شده و همچنین با در دست داشتن گل‌هایی، به یادمان شهدا که در گوشه ورزشگاه تعبیه شده بود، ادای احترام کردند.

* پیش از آغاز بازی قلعه‌نویی به سمت جانبازان کنار زمین رفت و با آنها دست و روبوسی کرد.

* با درخواست سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، یک جایگاه بیشتر به تماشاگران تیم استقلال تهران اختصاص یافت و هواداران استقلال که در حال استقرار در پشت چمن‌های ورزشگاه فولادشهر بودند، در این جایگاه مستقر شدند.

* گاسپار، دستیار کی‌روش در ورزشگاه حضور داشته و بازی را تماشا می‌کند؛ هفته گذشته نیز مارکار آقاجانیان، دیگر دستیار کارلوس کی‌روش به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بود و به تماشای بازی سپاهان پرداخت.

* قبل از آغاز بازی گل‌محمدی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم استقلال رفت و با کادر فنی این تیم خوش و بش کرد؛ آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و رمضانی نیز پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند.

* از تیم ذوب‌آهن نیز دهنوی و رجب‌زاده نیز به سمت نیمکت استقلال رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

* به مناسبت هفته دفاع مقدس، تعدادی کبوتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پرواز داده شدند.

* اعتراضات امیر قلعه‌نویی به عملکرد بازیکنان تیم استقلال از ابتدای بازی شروع شد و بلافاصله بعد از اعتراضات او نیز تیم استقلال روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کرد.

* مهدی رجب‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از گلزنی به استقلال در دقیقه 10، پیراهن خود را نشان داد و به شادی پرداخت.

* در شرایطی که سکوهای هواداران استقلال مملو از تماشاگران شده، ذوبی‌ها هنوز در سکوهای خود جای خالی دارند.

* در یک صحنه که مسعود حسن‌زاده، بازیکن تیم ذوب‌آهن روی زمین افتاده بود، بازیکنان استقلال، بی‌توجه به این مسئله به بازی خود ادامه دادند که این مسئله با اعتراض تماشاگران ذوب‌آهن مواجه شد.

* مهدی کریمیان و رجب‌زاده در دقیقه 25 بازی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند؛ رجب‌زاده به بی‌توجهی بازیکنان استقلال به مصدومیت بازیکن ذوب‌آهن، معترض بود.

 

کد خبر 2378011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha