۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۱

اسماعیل فرهادی:

پیروزی مقابل سرخابی‌ها ذوب‌آهن را بیشتر جلو می‌اندازد

پیروزی مقابل سرخابی‌ها ذوب‌آهن را بیشتر جلو می‌اندازد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیروزی مقابل سرخابی‌ها از نظر روحی به ما کمک می‌کند و این مسئله در ادامه به کمک تیم ما می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل فرهادی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: من این برد را به خانواده بزرگ ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و خوشحالم که از این بازی استفاده کردیم و سه امتیاز را ازآن خود کنیم.

وی افزود: امیدوارم که این روند را ادامه دهیم و به صدر جدول نزدیک شویم زیرا مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردن و بردن از نظر روحی خیلی تأثیرگذار است.

مهاجم ذوب‌آهن تصریح کرد: در حال حاضر از نظر روحی در سطح بالایی قرار داریم و امیدوارم که بتوانیم در این بازی‌ها ادامه دهیم؛ آمده ویدم که برنده باشیم و خوشحالم که حالا تیمی هستیم که برنده شده است.

وی درباره بخشش بخشی از جریمه بازیکنان ذوب‌آهن بیان داشت: وی وقتی خبر بخشش جریمه را گفتند، زیر دوش بودم اما بعد از آن شنیدم که بخشی از جریمه از سوی باشگاه بخشیده شده است.

فرهادی پیرامون بازی هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران بالای جدول است و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم که آنجا با دست پر برگردیم.

کد خبر 2378063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha