۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۴

مسعود حسن‌زاده:

نسبت به مسلمان در موقعیت بهتری بودم/ همیشه خوب بازی می‌کنیم

نسبت به مسلمان در موقعیت بهتری بودم/ همیشه خوب بازی می‌کنیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در صحنه موقعیت گل دقایق پایانی در موقعیت بهتری نسبت به مسلمان قرار داشتم و به همین دلیل به توپ ضربه زدم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حسن‌زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به از دست دادن موقعیت گل در دقایق پایانی بازی امروز اظهار داشت: در آن صحنه شرایط من بهتر بود و دفاع آنها باز شد و خودم ضربه را زدم.

وی افزود: درست است که گلزنی برای هر نفری خوب است اما گل زدن برای تیم مهم است و فرقی نمی‌کند که من بزنم یا محسن مسلمان گل بزنم و به همین دلیل از او عذرخواهی کردم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره عملکرد تیمش در دیدار با استقلال تهران بیان داشت: این بازی،بازی خوبی بود و ما همیشه بازی خوبی می‌کنیم و فقط یک بازی بد بازی کردیم و در حد باخت بودیم؛ از اول بازی خوب شروع کردیم.

وی ادامه داد: ما در ابتدا گل خوبی زدیم ولی توانستیم باز هم گل بزنیم و با وجود اینکه گل خوردیم توانستیم گل برتری را وارد دروازه حریف کرده و به پیروزی برسیم.

وی پیرامون آینده تیمش خاطرنشان کرد: به نظر من نباید بازی‌های آینده خود را دست‌کم بگیریم و باید انگیزه خوبی اشته باشیم و در بازی‌های بعدی با انگیزه به میدان برویم.

کد خبر 2378049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha