۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۹

قلعه‌نویی مطرح کرد:

حق استقلال شکست برابر ذوب آهن نبود/ واکنش به ترس از برکناری

حق استقلال شکست برابر ذوب آهن نبود/ واکنش به ترس از برکناری

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن که سومین باخت پیاپی این تیم محسوب می شود گفت: حق تیم ما در این بازی باخت نبود چرا که موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا این پیروزی را به تیم فوتبال ذوب آهن و کادر فنی و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. به نظرم ذوب‌آهن هرچه برابر تیم‌های دیگر بدشانسی آورد، مقابل ما خوش‌شانسی آورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش همچنان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد افزود: ما فوتبال خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم و بالای 8 یا 9 موقعیت داشتیم اما تیم حریف از دو فرصت خود استفاده کرد و پیروز شد.

وی افزود: حق ما باخت نبود و امیدوارم با فوتبال خوبی که انجام می‌دهیم، در بازی‌های بعدی ضعف‌هایمان را جبران کنیم. بعد از گل خورده بازی دست ما بود و از چپ و راست حمله می‌کردیم و بعد از گل خود فرصت‌های خوبی داشتیم اما شهباززاده در یک قدمی دروازه توپ را گل نکرد و فرصت‌های ما از دست رفت.

سرمربی آبی پوشان تهرانی با بیان اینکه امیدوارم با کار تکنیکی در بازی‌های آینده پیروز شویم، به داوری این بازی و مصاحبه غیاثی درباره اینکه گفته بود دو بازیکن استقلال باید اخراج می‌شدند، اشاره کرد و بیان داشت: در این بازی خطاها از عمد نبود و امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان نباید در این بازی اخراج می‌شدند. قرار شده درباره داوری صحبت نکنم اما داوری تأثیری روی باخت ما نداشت و تیم ما موقعیت‌های خاص و خوبی داشت.

قلعه‌نویی ادامه داد: طبیعتاً اگر تیم ما خوب بازی نمی‌کرد، جایگاه آن اکنون در اینجای جدول نبود اما ذوب‌آهن تمام خوش‌شانسی‌هایش در این بازی آورد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ترسی از برکناری ندارد، گفت: ما تیم دوم جدول هستیم و به غیر از باخت مقابل سپاهان به دلیل اتفاقاتی که بعد از پنالتی رخ داد، در همه بازی‌ها حق ما پیروزی بوده و حداقل نباید می‌باختیم و همیشه اینقدر بدشانسی نمی‌آوریم و به آینده امیدوار هستیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم که توانست اینقدر در بازی امروز خوش‌شانسی بیاورد.

 

کد خبر 2378040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha