۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

نصیری:

وحدت و همدلی مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

وحدت و همدلی مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: وحدت و همدلی مردم و رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات ظفرمند ثامن الائمه(ع)، شکست حصر آبادان، شهدای مکه و شهدای شهریور و مهر ماه قزوین و حومه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور جمعه شب در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد و یاد والدین شهدایی که در شهریور و مهر ماه به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته شد.

در این مراسم نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحميلی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های اين شهداست که باید از آنها برای رسیدن به موفقیت درس گرفت.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایستادگی و استقامت ‌شان در جنگ تحميلی، ما در امنیت، آرامش و آسایش زندگی می‌کنیم و  بايد هميشه قدردان آنان باشيم و در حفظ اهداف‌شان تلاش كنيم.

نصيری با بيان اینکه اعتقاد داریم مراسم‌هایی که برای شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، شهدا نگاه ویژه‌ای به این مراسم‌ها دارند، بيان كرد: حضور هر شرکت‌کننده‌ای در مراسم یاد شده عمل نیکی است که در روز قیامت پاداش آن را دریافت خواهد کرد.

در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی‌ موینی امام جمعه محمدیه با اشاره به اینکه عراق بعد از 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ علیه ایران را شروع کرد، گفت: سران استکبار جهانی فکر می‌کردند که با برپایی این جنگ می‌توانند انقلاب اسلامی را نابود و به اهداف شوم خود برسند.

موسوی‌ موینی افزود: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی حضور یافتند و با ایستادگی، استقامت، صبر و تحمل در برابر مشکلات، نیت خالص و جهاد در راه خدا، توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) در برابر دشمنان مبارزه کردند.

امام جمعه محمدیه گفت: آنان با داشتن کمترین امکانات نظامی در برابر عراق که با حمایت شدن همه کشورهای جهان به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی مجهز بود، توانستند در این جنگ ناعادلانه دشمنان را به زانو درآورند.

وی اتحاد، وحدت، همدلی مردم با رزمندگان، تبعیت از ولایت‌فقیه و نیت خالص رزمندگان در دفاع از دین اسلام را رمز پیروزی دفاع مقدس عنوان و بيان كرد: امروز به برکت رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های اين رزمندگان ما در آرامش زندگی می‌کنیم و امنیت کشورمان هر روز نسبت به گذشته افزایش می‌یابد و ما بايد قدردان ايثارگری‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ادامه دهنده راه آنان باشيم.

کد خبر 2378223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha