۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

فرانکفورتر آلگماینه :

آلمان از دستیابی به توافق جامع با ایران حمایت می کند

آلمان از دستیابی به توافق جامع با ایران حمایت می کند

یک روزنامه آلمانی در شماره امروز خود نوشت که برلین در خصوص مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 حمایت همه جانبه خود را از دستیابی به توافق جامع اعلام می کند .

به گزارش خبرگزاری مهر  ، روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی با اشاره به موضوع هسته ای ایران نوشت : مذاکرات هسته ای ایران در حالی هنوز در جریان دارد که جامعه بین الملل خواهان پایان یافتن هر چه زودتر آن به بهترین شکل ممکن و دستیابی به توافقات مورد انتظار است .

جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در دیدار با فرانک - والتر اشتاین مایر همتای آلمانی خود در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اظهار داشت : ایران همواره در خصوص فعالیت های هسته ای خود کوتاه آمده و بارها و بارها در این زمینه اعتمادسازی داشته است .

این نشریه در ادامه آورده است : دیپلماتهای غربی بر این باورند که روند مذاکره در خصوص برنامه هسته ای ایران طولانی شده و باید هر چه زودتر هر چند با برگزاری نشست های فشرده به نتیجه نهایی در این زمینه دست پیدا کرد .

گذشت 10 سال از شورع مذاکرات جدی بر سر موضوع هسته ای ایران زمان زیادی است که به هر جهت قابل تامل است .

فرانکفورتر آلگماینه همچنین نوشته است : برلین علاقه مندی خود را برای دستیابی به نتیجه مثبت و قابل قبول در این زمینه اعلام داشته و از هرگونه تلاش در این زمینه فروگذار نخواهد کرد .

 

کد خبر 2378253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha