۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

شجاعی: خوش شانس بودیم یک فینالیست دیگر داشتیم

شجاعی: خوش شانس بودیم یک فینالیست دیگر داشتیم

رئیس فدراسیون تیر و کمان ضمن بیان رضایت از عملکرد کمانداران حاضر در بازی های آسیایی اینچئون گفت: اگر خوش شانس بودیم یک نماینده دیگر در فینال بازی های آسیایی داشتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، محمدعلی شجاعی شجاعی رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به عملکرد ورزشکاران این رشته در هفدهمین دوره بازی های آسیایی عنوان کرد: موفقیت کمانداران در بازیهای آسیایی و کسب یک طلا و یک برنز برای ما از ارزش بسیاری برخوردار است. خوشحالم که یک طلای ارزشمند به جمع طلاهای کاروان ما افزوده می شود.

وی افزود: برنامه ریزی خوبی برای ملی پوشان در نظر گرفته بودیم و خوشحالیم که جواب رحمات ما را دادند البته اگر کمی شانس با ما یار بود الان یک فینالیست دیگر نیز داشتیم ولی خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.

شجاعی با اشاره به سطح بازی های آسیایی اینچئون ادامه داد: سطح رقابتها بسیار بالا بود و همه می دانیم که مدال گرفتن در میان مدعیان جهانی آسیای شرقی سخت است بخصوص که حریف عبادی در فینال قهرمان جهان بود. با برنامه ریزی که داریم در اینده تلاش خواهیم کرد تا نمایندگان ایران در هر دو بخش کامپوند و ریکرو نبه روی سکو بروند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2378319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha