۷ مهر ۱۳۹۳، ۸:۳۵

پرور:

11 محل در کرمانشاه برای عرضه دام مورد نیاز عید قربان تعیین شده است

11 محل در کرمانشاه برای عرضه دام مورد نیاز عید قربان تعیین شده است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیركل دامپزشكی استان كرمانشاه از تعیین 11 نقطه در شهر کرمانشاه به منظور عرضه دام مورد نیاز برای عید قربان امسال خبر داد.

نادر پرور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به در پیش بودن عید قربان، اظهار داشت: با همکاری شهرداری کرمانشاه 11 محل در شهر به منظور عرضه گوسفند قربانی برای عید قربان امسال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور کنترل و نظارت بر مسائل بهداشتی، قیمت و سلامت دام و ... نمایندگانی از اداره كل دامپزشكی، بهداشت و محیط، صنعت و معدن و اداره استاندارد در محل های تعیین شده حضور خواهند داشت.

پرور همچنین گفت: ناظران شرعی نیز در روز عید قربان در محل های در نظر گرفته شده حضور خواهند داشت تا به لحاظ رعایت مسائل شرعی نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مردم گوسفند قربانی خود را از طریق مکان های تعیین شده خریداری و تهیه کنند تا با مسئله و مشکلی مواجه نشوند.

پرور یادآور شد: کادر بهداشت و نیز ناظران شرعی در روز عرفه از ساعت 15 تا 18 و در روز عید قربان نیز از ساعت 7 تا 13 در محل های مورد نظر حضور داشته و آماده کمک به شهروندان هستند.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در پایان گفت: شرایطی در نظر گرفته شده که افرادی که دام های خود را به صورت مستقیم از دامداری ها تهیه می کنند بتوانند از سلامت دام بوسیله تماس با اكیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشكی مطمئن شوند.

 

 

کد خبر 2379149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha