۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

اسماعیل پور: با وجود مصدومیت قهرمان شدم/ غیرت ایرانی یعنی همین

اسماعیل پور: با وجود مصدومیت قهرمان شدم/ غیرت ایرانی یعنی همین

مسعود اسماعیل پور پس از کسب قهرمانی و مدال طلای وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای آسیایی کره جنوبی گفت: این قهرمانی در شرایطی بدست آمد که از ناحیه زانو به شدت دچار مصدومیت بودم و وضعیت خوبی نداشتم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اسماعیل پور در ادامه گفت: از مسابقات جهانی ازبکستان با مصدومیت بازگشتم و زانویم بشدت دچار ضرب خوردگی شده بود که پزشکان معالج گفتند "ای سی ال" زانویم پاره شده است.

وی تصریح کرد: البته با همان شرایط با تاکید و انگیزه ای که رسول خادم به من داد توانستم برای کشتی ایران افتخار کسب کنم. اینکه می گویند ورزشکار ایرانی باید غیرت و جنگندگی داشته باشد دست است و من نیز با توجه به همین فاکتور و با وجود مصدومیت کشتی گرفتم.

اسماعیل پور در خاتمه گفت: این مدال را به تمام مردم ایران تقویم می کنم و امیدوارم دیگر ملی پوشان در کشتی های بعدی بتوانند تعداد مدال های خوشرنگ طلای کاروان ایران را بالا ببرند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2380235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha