۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

ثابت قدم خبر داد:

مسابقه "غدیر سرچشمه توحید در منابع اهل سنت" در خراسان شمالی برگزار می شود

مسابقه "غدیر سرچشمه توحید در منابع اهل سنت" در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت مسابقه غدیر سرچشمه توحید در منابع اهل سنت در این استان برگزار می شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقه ای با عنوان غدیر سرچشمه توحید در منابع اهل سنت در خراسان شمالی خبر داد و افزود: این مسابقه همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه تمامی کارکنان دستگاه ها و ادارات این استان برگزار می شود.

به گفته وی مسابقه غدیر سرچشمه توحید در منابع اهل سنت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت ویژه کارکنان دولت برگزار خواهد شد.

ثابت قدم وحید با اشاره به این که منبع این مسابقه کتاب غدیر سرچشمه توحید در منابع اهل سنت خواهد بود، اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ نامه خود را تا هفدهم مهرماه جاری به دبیرخانه بنیاد بین المللی غدیر مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود:  به 14 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دهه امامت و ولایت هر سال از دهم ذی الحجه و روز عید قربان آغاز شده و تا یک روز پس از هجدهم ذی الحجه، عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

این دهه امسال از یکشنبه سیزدهم مهر ماه آغاز شده و تا بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2380964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha