۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶

گل محمدی تاکید کرد:

دنبال سه امتیاز بازی با نفت هستیم/ برد مقابل استقلال فشار را کم کرد

دنبال سه امتیاز بازی با نفت هستیم/ برد مقابل استقلال فشار را کم کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قبل از بازی با استقلال فشار زیادی روی ما بود ولی پیروزی برابر این تیم فشار را از روی ما برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران که بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: فردا بازی بسیار مهمی داریم. با توجه به وضعیت جدول حتما باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا بتوانیم خودمان را به رده های بالاتر برسانیم و به ثبات برسیم.

وی افزود: با توجه به برد هفته گذشته برابر استقلال، بازیکنانم تمرینات روحیه بخشی را در این هفته انجام داده‌اند و از لحاظ بدنی و روحی آماده بازی با نفت هستند. تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشته‌ایم. آماده هستیم تا بازی خوبی را ارائه بدهیم.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: قبل از دیدار هفته گذشته برابر استقلال فشار زیادی روی ما بود ولی آن پیروزی توانست فشار را از روی ما بردارد.

گل محمدی درباره غایبان تیمش برای بازی با نفت تهران، گفت: برای دیدار فردا مهدی رجب زاده به خاطر اخراج از بازی قبل و سینا عشوری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی درباره اینکه با توجه به دوران حضورش در تیم نفت برابر این تیم انگیزه زیادی دارد، گفت: من یک شناخت کلی از تیم نفت دارم. نفت تغییرات زیادی داشته است ولی فوتبال حرفه ای است و این مسائل در آن دخیل نیست. تلاش می کنیم هم موقعیت خلق کنیم و هم از فرصتها استفاده کنیم.

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نفت فردا پنجشنبه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در تهران به مصاف همدیگر خواهند رفت.

 

 

کد خبر 2381767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha