۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸

علیرضا منصوریان تاکید کرد؛

شناخت کاملی از ذوب‌آهن دارم/ مقابل فولاد بدشانس بودیم

شناخت کاملی از ذوب‌آهن دارم/ مقابل فولاد بدشانس بودیم

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه شناخت بسیار خوبی از تیم نفت تهران در چند هفته اخیر پیدا کرده، گفت: مقابل فولاد خوزستان در هفته گذشته بدشانس بودیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا منصوریان در نشست خبری این تیم که بعد از ظهر امروز و قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: فردا در مقابل ذوب‌آهن یک دیدار بسیار سخت داریم که جنس فوتبال ما به جنس فوتبال ذوب‌آهن می‌رود.

وی تاکید کرد: برخلاف روندی که ذوب‌آهن در پیش گرفته، جایگاه این تیم در حال حاضر جایگاه واقعی نیست و این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده خود را به صدر جدول نیز نزدیک کند.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: ذوبی‌ها هفته قبل نشان دادند مقابل استقلال یک بازی تنگاتنگ انجام دادند و توانستند 3 امتیاز با ارزش را از آبی‌پوشان پایتخت بگیرند.

وی با بیان اینکه شناخت کافی از تیم ذوب‌آهن دارد و فردا مقابل دوست 23 ساله خود قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: شناخت کاملی از تاکتیک این تیم دارم و مطمئنم هر دو تیم فردا بازی بسیار زیبایی را مقابل یک یکدیگر ارائه خواهیم داد.

منصوریان دیدار مقابل فولاد را که هفته پیش برگزار کردند بدشانسی تیم نفت خواند و افزود: نمی‌خواهم مقابل ذوب‌آهن همانند فولاد بدشانس باشیم. می‌توانستیم مقابل فولاد به نتیجه دلخواه برسیم اما فولاد با خودشانسی از دست ما در رفت و ما می‌خواهیم این بدشانسی خود را در مقابل ذوب آهن جبران کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنانم مقابل فولاد بازی قابل قبولی را ارائه دادند و مطمئنم مقابل ذوب آهن نیز این روند را ادامه خواهند داد.

علیرضا منصوریان در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل ذوب‌آهن محروم و یا مصدومی دارند؟، گفت: فردا سعید لطفی را به خاطر جراحی مینیسک پا و علی قربانی را که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در اختیار نخواهیم داشت اما خوشحالیم که کاپیتان خوبمان غلامرضا رضایی را فردا مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهیم فرستاد.

کد خبر 2381814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha