۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

وریا غفوری در گفتگو با مهر:

دیر به تیم ملی دعوت شدم/ مقابل پرسپوليس محکوم به برد هستیم

دیر به تیم ملی دعوت شدم/ مقابل پرسپوليس محکوم به برد هستیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: من خيلي دير به اردوي تيم ملي دعوت شدم و تمام تلاشم را به کار مي‌گيرم که نظر سرمربي تيم ملي را جلب کنم.

وریا غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیم سپاهان و بازی گذشته مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما در این چند هفته گذشته اتفاق برزگی را در سپاهان دیدیدم و همه معتقد بودند این تعویض مربی سپاهان را به حاشیه می‌کشاند ولی با تدابیر مدیران این اتفاق نیفتاد و شرایط الان باشگاه بسیار مطلوب بوده و تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی افزود: بازی با تراکتورسازی، بازی خوبی بود اما متاسفنه ما نتوانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و می‌توان گفت که هر دو تیم در این مسابقه، بازی خوبی را ارائه دادند و هر دو تیم نیز روی اتفاق گل زدند ولی نتیجه مساوی عادلانه بود.

هافبک ملی‌پوش سپاهان درباره دعوت شدنش به تیم ملی گفت: از اینکه به تیم ملی دعوت شدم خوشحالم ولی به نظر خودم این اتفاق می توانست زودتر از این ها انجام گیرد و شاید می‌توانستم دو سال پیش به تیم ملی دعوت شوم و خودم را بیشتر نشان دهم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌تواند در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا باشد یا خیر، بیان داشت: تمام تلاشم را در تمرینات و در اردوی پرتغال به کار مي‌گيرم اما در حال حاضر همه چیز به مربی تیم ملی بستگی دارد که آیا از بازی من راضی بوده یا خیر ولی این را مطمئن باشيد که تمام تلاش خود را به کار مي‌گيرم که در اردو بهترین باشم و در لیست نهایی قرار گیرم.

هافبک تیم سپاهان درباره بازی این هفته سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس بازی سختی بوده ولی ما با توجه به نتایجی که در این چند هفته به خصوص مقابل ملوان و صبا به دست آوردیم، محکوم به برد هستیم و به طور قطع برای پیروزی و کسب سه امتیاز به این دیدار می‌رویم.

کد خبر 2381886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha