۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

سیاسی در گفتگو با مهر:

دیدار با سپاهان مرگ و زندگی نیست/ پرسپولیس همه حریفان را جدی می‌گیرد

دیدار با سپاهان مرگ و زندگی نیست/ پرسپولیس همه حریفان را جدی می‌گیرد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با سپاهان بازی مرگ و زندگی نیست، گفت: دکترین پرسپولیس در این فصل این است که تمام مسابقات را به دید فینال نگاه کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم!

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار این هفته پرسپولیس با سپاهان که از آن به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد می‌شود، اظهار کرد: این مسابقه هم مثل تمام بازی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد ولی بازی مرگ و زندگی نیست. برای ما تمام مسابقات اهمیت داشته و حکم فینال دارد. دکترین ما در باشگاه پرسپولیس در این فصل این است که همه مسابقات را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: همه اعضای باشگاه و تیم در تلاش هستند تا روند رو به رشد پرسپولیس ادامه داشته باشد. ما قول می‌دهیم تا در زمینه‌های فنی و پشتیبانی تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم برابر سپاهان هم موفق باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تلاش باشگاه برای بخشیده شدن حسین ماهینی، گفت: آنطور که من خبر دارم ماهینی نمی‌تواند برابر سپاهان هم بازی کند ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد این مسئله را حل کنیم.

سیاسی درباره احتمال جذب مهاجمان سوئدی، برزیلی و ازبکی هم گفت: درخشان چند گزینه خارجی مدنظر دارد ولی او هنوز خودش هم به تصمیم نهایی نرسیده است. کادر فنی در حال بررسی بازیکنان بوده و بعد از رسیدن به جمع‌بندی اسامی بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه و بحث مسائل مالی، احتمال تغییر اسپانسر را رد نکرد و افزود: ما در مورد وضعیت اسپانسر هم صحبت خواهیم کرد. با اسپانسر باشگاه یکسری مطالب را مطرح کردیم و امروز در جلسه هیات مدیره، آنرا جمعبندی خواهیم کرد. بعد از بررسی همه جانبه، درباره اسپانسر تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به دستور جلسه هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل هم گفت: شرط من برای انتخاب و معرفی مدیرعامل در جلسه امروز این است که همه اعضای هیات مدیره در جلسه حضور داشته باشند.

سیاسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت باشگاه راه آهن و مالکیت برادرش در این باشگاه، گفت: وضعیت باشگاه معلوم شده است ولی یک مقدار در کش و قوس بروکراسی اداری است. راه آهن یک تیم جوان و خوب است و نمی‌توان آنرا با تیم‌هایی که میلیاردها میلیارد هزینه کرده‌اند، مقایسه کرد! راه آهن الان دنبال قهرمانی نیست. برنامه راه آهن بلند مدت و در یک پروسه چهار الی پنج ساله است. البته راه آهن الان در جدول هم شرایط بدی ندارد.

وی در پایان گفت: در راه آهن هدفمان این نیست که حرفه‌ای که همه جا دنبال می‌شود را دنبال کنیم. استیلی برنامه بلند مدتی با پایه و اساس محکم برای باشگاه در نظر دارد. 

 

کد خبر 2379848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha