۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

جواهير سوکاي در گفتگو با مهر:

براي پرسپوليس گل کنار گذاشته‌ام/ بازي کردنم دست خودم نيست

براي پرسپوليس گل کنار گذاشته‌ام/ بازي کردنم دست خودم نيست

اصفهان – خبرگزاري مهر: مهاجم آلبانيايي تيم فوتبال سپاهان گفت: براي تيم پرسپوليس گل کنار گذاشته‌ام تا با گلزني، هواداران را خوشحال کرده و تيم را به پيروزي برسانيم.

جواهير سوکاي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازي روز جمعه تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: ديدار سپاهان و پرسپوليس يک بازي خيلي مهم براي دو تيم مهم سپاهان و پرسپوليس به شمار مي‌رود اما سپاهان خيلي بهتر است و شانس بسيار خوبي دارد تا با پيروزي در اين بازي، به بالاي جدول رده‌بندي صعود کند.

وي افزود: ما در دو بازي گذشته خود بسيار خوب بازي کرده‌ايم و فارغ از نتيجه، عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشته‌ايم و سپاهان خيلي بهتر از پرسپوليس بازي مي‌کند و اميدوار هستيم که در اين بازي سه امتياز را ازآن خود کنيم.

مهاجم سپاهان درباره عملکرد سپاهان و پرسپوليس در بازي‌هاي گذشته تصريح کرد: اين مسابقه، يک ديدار بسيار مهم در ليگ برتر ايران به شمار مي‌رود و يکي از ديدارهاي حساس براي تيم‌هاي صدر جدولي نيز قلمداد مي‌شود و ما بايد اين بازي را ببريم و هواداران خود را خوشحال کنيم.

وي با اشاره به عملکرد ديگر رقباي سپاهان در صدر جدول رده‌بندي خاطرنشان کرد: سپاهان تنها به خود و بازي‌هاي خود توجه مي‌کند و کاري به ديگر تيم‌هاي صدر جدولي ندارد زيرا اگر به تيم‌هاي ديگر توجه کنيم، تمرکز خود را براي کسب نتيجه از دست مي‌دهيم.

سوکاي درباره غيبت برخي بازيکنان سرخپوشان در اين بازي گفت: غيبت صادقيان و ماهيني در اين بازي براي ما اهميتي ندارد زيرا مهم نيست که چه بازيکني به ميدان مي‌رود و چه بازيکني بازي نمي‌کند بلکه براي من مهم است که از تيم خودمان کدام بازيکن بازي مي‌کند و کدام يک نمي‌تواند به ميدان برود؛ البته بايد بگويم مشکلات پرسپوليس تأثيري در اين مسابقه ندارد و حتي اگر همه بازيکنان نيز به ميدان بروند، ما تلاش مي‌کنيم بهترين نتيجه را در اين مسابقه از آن خود کنيم.

وي درباره بازي کردن يا غيبت خودش در اين بازي گفت: براي اين بازي آماده هستم و دوست دارم که در اين بازي مقابل پرسپوليس گل بزنم؛ در درجه نخست دوست دارم که بهترين بازي‌ام را به نمايش بگذارم و تيم در اين بازي به پيروزي برسد و در درجه دوم دوست دارم که خودم هم گل بزنم.

مهاجم سپاهان اضافه کرد: در 9 بازي گذشته من حتي يک بازي نيز به عنوان بازيکن فيکس بازي نکرده‌ام و اين مسئله مشکلي ندارد زيرا اگرچه خيلي دوست دارم که بازي کنم اما بعضي اوقات برخي چيزها در دستان خودت نيست.

وي ادامه داد: به نظر من در اين بازي همه بازيکنان شانس بازي دارند و شانس همه مساوي است اما اميدوار هستم هر بازيکني که بازي مي‌کند، بتواند تيم را به پيروزي در اين مسابقه به ميدان برود.

کد خبر 2381553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha