۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۸

"نجمه خدمتی" مدال طلای خود را به شهدا تقدیم کرد

"نجمه خدمتی" مدال طلای خود را به شهدا تقدیم کرد

بیرجند – خبرگزاری مهر: نجمه خدمتی دارنده اولین مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون مدال خود را به شهدا تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نجمه خدمتی امروز وارد خراسان جنوبی شد و پس ادای احترام به مقام شهدای استان مدال طلای خود را تقدیم شهدا کرد.

وی همچنین دیداری با استاندار خراسان جنوبی داشت که در این دیدار وجه اله خدمتگزار سه هزینه سفر حج عمره را به وی و خانواده اش هدیه کرد.

استاندارخراسان جنوبي در اين ديدار با بیان اینکه خدمتي به عنوان يك قهرمان ملي قطعاً در دامان خانواده اي متدين، دلسوز و انقلابي رشد و پرورش يافته است، بیان داشت: تقدیم کردن مدال طلای خدمتی به شهدا نشان از تدين، دين باوري و اعتقادات قلبي وی داشت.

وجه اله خدمتگزار عنوان کرد:  به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشوری دیگر یکی از افتخارات بزرگی است که خدمتی در این زمینه افتخار آفرین بود.

همجنین بانوی مدال آور خراسان جنوبی امروز در مراسم جشن و استقبالی که مردم و جامعه ورزشی خراسان جنوبی در سالن علامه فرزان پیش بینی شد حضور یافت.

 معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه نجمه خدمتی با اهدا مدال خود به شهدا آن را جاودانه کرد، اظهارکرد: حضور وی در بدو ورود در مزار شهدا نشان از خلوص و پاکی او است.

محمد حسنی با بیان اینکه خانواده خدمتی الگویی را تقدیم جامعه کرده است، عنوان کرد: به همان اندازه که این الگو جایگاه دارد، رسالت بزرگی نیز بر دوش این خانواده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جوانان خراسان جنوبی می توانند در عرصه مختلف ورزشی خوش بدرخشند، ادامه داد: امروز آغاز راه برای نجمه خدمتی است و وی باید نهایت تلاش خود را در حرفه و درس به کار گیرد.

نجمه خدمتی ورزشکار شایسته تیراندازی استان خراسان جنوبی نخستین مدال طلای کاروان ورزش ایران را در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی بدست آورد.

کد خبر 2382059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha