۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵

راسموسن شرکت مشاور تاسیس کرد

دبیرکل سابق ناتو اعلام کرد به منظور مشاوره دادن به دولت ها، سازمان های بین المللی و دیگر نهادهای بزرگ یک شرکت مشاوره تاسیس کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "آندرس فوگ راسموسن" دبیرکل پیشین ناتو قصد دارد به سیاستمداران و تصمیم گیران در حوزه های مختلف بین المللی خدمات مشاوره ای ارائه کند. وی یک روز پس از پایان کارش در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در صفحه توییتر و فیس بوک خود نوشت فعالیت جدیدی را با تاسیس شرکتی به نام "راسموسن جهانی" آغاز کرده است.

راسموسن 61 ساله قصد دارد در این شرکت به دولتمردان، روسای سازمان های بین المللی و مدیران نهادها و شرکت های بزرگ مشاوره راهبردی بدهد. وی همچنین تالیف یک کتاب در زمینه چالش های راهبردی بین المللی را در دستور کار دارد. وی که پس از پست نخست وزیری دانمارک به مدت 5 سال سکاندار ناتو بود می خواهد تجارب خود در حوزه های امنیت جهانی، روابط دو سوی آتلانتیک، اتحادیه اروپا و بازارهای رو به رشد را در اختیار دیگران قرار دهد.

گفتنی است با پایان ماموریت راسموسن در ناتو، "ینس استولتنبرگ" نروژی از امروز چهارشنبه با برگزاری نخستین کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل کار خود را به عنوان دبیرکل این پیمان آغاز کرد.

کد خبر 2382070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha