۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۸

در اقدامی غیرمنتظره/

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد تغییر کرد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد تغییر کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در اقدامی غیرمنتظره، رضا رضایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد را برکنار و حسین هلاکویی را به عنوان سرپرست این اداره منصوب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه مراسم تودیع و معارفه رییس و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد به صورت غیرمنتظره و بدون اطلاع قبلی برگزار و با حکم حسین ثابت قدم وحید، رضا رضایی، رییس این اداره برکنار و حسین هلاکویی به عنوان سرپرست منصوب و همزمان نیز معرفی شد.

این تغییر به قدری غیرمنتظره بود که رضا رضایی، رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد خود تنها نیم ساعت قبل از برگزاری مراسم تودیع و معارفه از عزل خود اطلاع پیدا کرده بود.

رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر، ضمن تایید این اقدام گفت: ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه طی تماس تلفنی به من اطلاع دادند که ساعت 9.5 تودیع و معارفه شما برگزار می شود ؛ اما پیش از این در مورد انتصاب سرپرست جدید هیچگونه اطلاعی نداشتم.

در مراسم تودیع و معارفه که با حضور تنها چند نفر از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد برگزار شد؛ ثابت قدم وحید با قدردانی از زحمات پنج ساله رضایی در سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد؛ حسین هلاکویی را به عنوان سرپرست این اداره معرفی کرد.

به هر روی در حکم ثابت قدم وحید خطاب به حسین هلاکویی که پیش تر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین بود؛ آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد منصوب می شوند.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: گام نهادن در مسیر خطیر فرهنگ وهنر و برنامه ریزی  و زمینه سازی برای شکوفایی، بالندگی و توسعه اندیشه ها، جریان ها و خدمات ارزنده فرهنگی و هنری اراده ای محکم، اندیشه ای پویا و همتی بلند می طلبد، تخصص هنری، اراده و انگیزه متعهدانه برا پذیرش مسئولیت و نگاه برنامه محور نشان از شایستگی برای تصدی امور فرهنگی وهنری است.

حسین ثابت قدم وحید در ادامه این حکم بر تعامل و مهرورزی با اهالی فرهنگ وهنر و رسانه و مردم شریف و مسئولان شهرستان تاکید کرده و خواستار حرکت در چارچوب سیاست ها و رویکردهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضایی سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد مدت 6 سال مسئولیت اداره این شهرستان را بر عهده داشت.

 

 

کد خبر 2382371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha