۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

حیدری خبر داد:

برپایی نماز عیدر قربان در 24 شهر استان بوشهر

برپایی نماز عیدر قربان در 24 شهر استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: دعای عرفه در 313 نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن حیدری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از برگزاری نماز عید سعید قربان در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: نماز عید سعید قربان صبح فردا از ساعت هفت در 24 مصلای نماز جمعه استان بوشهر به امامت ائمه جمعه استان بوشهر برگزار می شود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر ادامه داد: از ساعت شش و 30 دقیقه صبح روز 13 مهرماه روز عید سعید فطر درب‌های مصلای بوشهر به روی مردم باز است و حضور گسترده مردم را در این مراسم شاهد باشیم.

برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در 313 نقطه استان

وی تصریح کرد: در شهر بوشهر نیز نماز جمعه در محل مصلی جمعه برگزار می شود که نماز عید قربان بوشهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه می‌شود.

حیدری از برگزاری ایستگاه صلواتی اطعام خبر داد و تاکید کرد: این ایستگاه با مشارکت هیئت مذهبی محبان اهل بیت(ع) کوی شکری شهرستان بوشهر به مناسبت عید سعید قربان به منظور توزیع و حضور درب منازل ایتام برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در 313 نقطه استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: آستان مقدس امامزادگان، مساجد و حسینیه‌ها، مصلاها، دانشگاه‌ها و گلزار شهدای شهرها و روستاهای استان بوشهر میزبان برگزاری این مراسم معنوی خواهند بود.

کد خبر 2383306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha