۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶

برای بررسی فیلم کشتی عبدولی؛

قول رئیس اتحادیه جهانی کشتی به ایرانی‌ها

قول رئیس اتحادیه جهانی کشتی به ایرانی‌ها

رئیس اتحادیه جهانی کشتی با تاکید بر اینکه فیلم مبارزه سعید عبدولی با کشتی گیر کره ای در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی بررسی خواهد شد گفت: اتحادیه جهانی کشتی به گرفتن تصمیم های درست متعهد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از طرح شکایت ایران به دلیل ناداوری در دیدار سعید عبدولی و حریف کره ای در رقابت هاي كشتي فرنگي بازي هاي آسيايي اينچئون، رئیس اتحادیه جهانی کشتی بر مبارزه جوانمردانه تأکید کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در صفحه اجتماعی خود در خبری اعلام کرده است که فیلم دیدار عبدولی و حریف کره ای توسط یک هیأت داوری مستقل بازبینی خواهد شد. در این خبر آمده است که داوري این مسابقه سخت بود و به دنبال آن سئوالات بسیاری به وجود آمد و در حال حاضر مورد اعتراض رسمی فدراسیون کشتی ایران قرار گرفته است.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این باره اظهار داشت: ما فدراسیون های ملی را تشویق می کنیم در زمانی که از مواردی ناراضي هستند با اتحادیه جهانی کشتی تماس بگیرند. این دیدار(سعيد عبدولي با حريف كره اي در بازي هاي آسيايي) مورد خاصی است که تحت بررسی است و من اطمينان مي دهم كه کمیسیون داوری ما به طور مستقل و عادلانه درباره آن تصمیم گیری و اعلام نظر خواهد كرد.

وی خاطر نشان كرد: ما به مبارزه جوانمردانه و گرفتن تصمیم های درست متعهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مبارزه سعید عبدولی و کشتی گیر کره ای در مسابقات کشتی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی برگزار شد که عبدولی چندین بار فن فیتو را روی حریف اجرا کرد و در نهایت وی را با ضربه فنی شکست داد اما در پایان داوران با بازبینی فیلم امتیازات کشتی گیر ایران را ندادند و در مقابل امتیازات ناحقی به کشتی گیر کره ای دادند تا نماینده ایران را بازنده کنند.

کد خبر 2383484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha