۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

16 مهر با معرفی برگزیدگان

پرونده ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران بسته می شود

پرونده ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران بسته می شود

دبیر ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با اعلام تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد هنری از حضور تعدادی از مقامات ارشد وزارت ارشاد و شهرداری تهران در مراسم پایانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی موسوی با اعلام این خبر افزود: مراسم پایانی ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران چهارشنبه 16 مهر ساعت 10 صبح در تالار وحدت برگزار می شود که طی آن نفرات اول تا سوم بخش اصلی جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هیات داوران این جشنواره در حال بررسی آثار خلق شده هستند، توضیح داد: جان گوگابریشویلی فارغ‌التحصیل مدرسه هنرهای زیبای وانی از گرجستان و علی جبار حسین فارغ‌التحصیل موسسه هنرهای زیبای بغداد و مدرسه طراحی کپنهاگ، حمید شانس فارغ‌التحصیل مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای تزئینی، اعضای هیأت داوران ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران هستند. 

به گفته وی در مراسم پایانی این رویداد هنری جمعی از مدیران ارشد شهرداری، مدیران و مسوولان سازمان زیباسازی، مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد و جمعی از هنرمندان حضور خواهند یافت.

سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران از 23 شهریور کار خود را آغاز کرد و 22 مجسمه‌ساز ایرانی و خارجی در فضای محوطه برج میلاد در بخش اصلی مشغول ساخت مجسمه‌های سنگی خود در ابعاد سه متر در سه متر در یک متر شدند. همچنین در کنار این بخش اصلی 10 مجسمه‌ساز جوان نیز در بخش دانشجویی مجسمه‌های خود را در ابعاد کوچکتر می‌سازند. 

کد خبر 2383544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha