۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

پایان یک سمپوزیوم بین‌المللی با تجلیل از پدر مجسمه‌سازی ایران

پایان یک سمپوزیوم بین‌المللی با تجلیل از پدر مجسمه‌سازی ایران

ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با تجلیل از خانواده سیدابوالحسن صدیقی پدر مجسمه سازی ایران در تالار وحدت به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران که با حضور جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ظهر امروز چهارنشبه 16 مهرماه در تالار وحدت برگزار شد، از نوشین‌دخت صدیقی دختر ابوالحسن خان صدیقی پدر مجسمه سازی ایران با اهدای لوح تجلیل شد.

نوشین دخت صدیقی در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد که راه این هنرمند مجسمه ساز تداوم یابد و هنر مجسمه سازی ایران به همه جهانیان نشان داده شود.

در این دوره از سمپوزیوم 22 اثر در بخش اصلی و 11 اثر در بخش دانشجویی از جنس سنگ تراورتن ساخته شد که قرار است به گفته مسئولان این سمپوزیوم، این آثار در طول سال جاری در پارک ملت تهران نصب شود و به این ترتیب 32 مجسمه جدید به آثار حجمی تهران اضافه خواهد شد که شامل آثار 12 هنرمند خارجی و 21 هنرمند ایرانی است که از ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران حاصل شده است.

 

کد خبر 2385766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha