۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

حسين پور:

بیماران سرپایی مددجوی کمیته امداد در بسته سلامت جایی ندارند

بیماران سرپایی مددجوی کمیته امداد در بسته سلامت جایی ندارند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل كميته امداد خراسان شمالي گفت: با اجرای بسته سلامت، مشکل بیماران سرپایی مددجوی روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر این نهاد، همچنان به قوت خود باقی است.

امان الله حسين‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر مددجویانی که در بیمارستانها و یا مراکز درمانی بستری می شوند از خدمات بسته سلامت بهره مند می شوند، اما هزینه ویزیت و داروی بیماران سرپایی مددجوی این نهاد، اعم از مددجویان روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر به عهده خود آنان است.

وی اظهار داشت: هم اکنون 19 هزار مددجوی شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، تحت پوشش بیمه درمانی و شش هزار و 600 نفر از زنان سرپرست خانوار شهری و مجریان طرح های اشتتغال خودکفایی این نهاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قراردارند.

حسین پور افزود: ارائه خدمات درماني به مددجويان تحت حمايت كميته امداد استان يكي از مهم ترين خدمات اين نهاد به اقشار نيازمند و مددجو به شمار مي رود.

وي با اشاره به اينكه كميته امداد به مسائل درماني خانواده هاي تحت حمايت توجه خاصي دارد، افزود: در اين راستا كميته امداد در تلاش است تا با كمترين هزينه بيشترين خدمات درماني را به مددجويان خود ارائه دهد.

حسين پور ارائه بيمه خدمات درماني، بيمه تامين اجتماعي، كمك هاي موردي هزينه هاي درماني به افراد نيازمند، تغذيه كودكان زير شش سال و ... را از جمله اقدامات مهم اين نهاد در حوزه بهداشت و درمان عنوان كرد.

مديركل كميته امداد خراسان شمالي همچنين بيان داشت: بهسازي و احداث سرويس هاي بهداشتي، حمام، نظارت بر بهداشت خوابگاه هاي دانش آموزي و ... از ديگر اقدامات كميته امداد استان در حوزه بهداشت و درمان به شمار مي رود.

حسين پور گفت: اين نهاد با 138 مركز درماني به منظور رفاه حال مددجویان تحت پوشش خود، قرار داد منعقد كرده است.

وي از خيرين و مردم نوعدوست استان خواست تا همانند هميشه اين نهاد مردمي را در راستاي ارائه هرچه بهتر خدمات به نيازمندان و مددجويان حمايت كنند.

کد خبر 2387066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha