۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

«نغمه‌ها» به محل زندگی و کار هنرمندان موسیقی می‌رود

«نغمه‌ها» به محل زندگی و کار هنرمندان موسیقی می‌رود

عوامل برنامه جدید «نغمه‌ها» که از فردا شب روی آنتن می‌رود، برای تهیه گزارش و گفتگو با هنرمندان موسیقی ایران، به محل زندگی و کار هنرمندان می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه جدید «نغمه‌ها» به کارگردانی حبیب ذوالفقاری و تهیه کنندگی اصغر احدی از فردا دوشنبه 21 مهر همزمان با عید غدیر در 52 قسمت روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

این مجموعه برنامه با هدف گفتگوی صمیمانه با اهالی موسیقی در حوزه‌های مختلف خوانندگی، آهنگسازی، تک نوازی، موسیقی کلاسیک، موسیقی ملل، موسیقی مقامی یا نواحی در هر قسمت به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

در هر برنامه با هنرمندی از خطه موسیقی کشور، درباره مسائل فنی و محتوایی پنج قطعه از آثارشان گفتگو و یکی از آثار آنها پخش می‌شود.

اساتید موسیقی و آواز ایران از جمله استاد مصطفی کمال پور تراب‌ مولف و مدرس موسیقی‌، مجید درخشانی‌ آهنگساز و نوازنده‌، کیوان ساکت‌ آهنگساز و نوازنده‌، حسن ناهید‌ نوازنده نی‌، حسام الدین سراج‌ خواننده‌، عبدالحسین مختاباد‌ خواننده و آهنگساز‌، لوریس چکناواریان‌ آهنگساز و رهبر ارکستر‌، نادر مشایخی‌ آهنگساز و رهبر ارکستر‌ در این مجموعه برنامه حضور دارند و با مجری برنامه به گفتگوی صمیمی می‌نشینند.

اولین قسمت این برنامه به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، دوشنبه ساعت 23:15 روی آنتن می‌رود و در این برنامه با سید محمد معتمدی‌ خواننده‌ گفتگو می‌شود.

از ویژگی‌های شاخص این برنامه لوکیشن‌های آن است. عوامل و دست اندرکاران برنامه «نغمه‌ها» برای تهیه گزارش و گفتگو با هنرمندان موسیقی ایران، به محل زندگی و کار هنرمندان می‌روند و برای اینکه حقی از صاحب اثر و موسیقی گرفته نشود صدای مصاحبه کننده در این برنامه شنیده نمی‌شود.

حبیب الله ذوالفقاری که پیشتر برنامه‌های «دفتر حماسه» و «داغ عشق» را تولید کرده، از پخش هفتگی این برنامه در روزهای پنجشنبه خبر داده است.

کد خبر 2387669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha